Kävimme Awan ja Siirin kanssa Seinäjoen näyttelyssä. Tuomarina oli  Anna Theresa Stuifbergen-Hoetjes.   

Aiheutti hiukan hämmennystä, kun tuomari olisi halunnut, että Siiri olisi pitänyt esittää asettelematta, niinkuin noutajat esitetään silloin, kun ne esitetään vapaasti, eihän se meiltä oikein luonnistunut  :)

Tuloksena Siirille EH,  Awa oli VSP Susanin Sven:in ollessa ROP.