Kävimme Awan ja Siirin kanssa Seinäjoen näyttelyssä. Tuomarina oli Anna Theresa Stuifbergen-Hoetjes.
Aiheutti hiukan hämmennystä, kun tuomari olisi halunnut, että Siiri olisi pitänyt esittää asettelematta, niinkuin noutajat esitetään silloin, kun ne esitetään vapaasti, eihän se meiltä oikein luonnistunut :)
Tuloksena Siirille EH, Awa oli VSP Susanin Sven:in ollessa ROP.
Kommentit