14.5. teimme koirahierontaporukalla opintomatkan Karijoen mätsäriin. Samalla käytimme Riikan kanssa Mairen ja Åton kehässä. Maire esiintyi upeasti ja oli punaisten pentujen 2. Åtto puolestaan loikki itsensä sinisten pentujen 2. Oli kaikenkaikkiaan hauska päivä ja hyviä kokemuksia koirille!
lauantai, 21. toukokuu 2011
Kommentit